5 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Επιχειρηματικότητα

5 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, είναι σημαντικό να επωφεληθείτε από κάθε ευκαιρία εξοικονόμησης φόρων που έχετε στη διάθεσή σας. Ακολουθούν πέντε συμβουλές φορολογικού σχεδιασμού που μπορούν να βοηθήσουν τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να εξοικονομήσουν χρήματα και να αποφύγουν κοινές φορολογικές παγίδες.

1.Διατήρηση και φύλαξη στοιχείων: Η διατήρηση και φύλαξη αρχείων όλων των εξόδων της επιχείρησής σας είναι απαραίτητη. Θα πρέπει να διαφυλάττετε όλες τις επαγγελματικές αποδείξεις και τιμολόγια, συμπεριλαμβανομένων τυχόν εξόδων που σχετίζονται με το γραφείο στο σπίτι, τα ταξίδια και τα γεύματά σας. Εξάλλου για να εκπέσει φορολογικά μία δαπάνη οι προϋποθέσεις είναι: α)Οι δαπάνες να πραγματοποιούνται προς το συμφέρον της επιχείρησης β) Οι δαπάνες να αντιστοιχούν σε πραγματική συναλλαγή και η αξία της συναλλαγής δεν κρίνεται κατώτερη ή ανώτερη της αγοραίας, με βάση τα στοιχεία που διαθέτει η Φορολογική Διοίκηση. και γ)Οι δαπάνες να εγγράφονται στα τηρούμενα βιβλία απεικόνισης των συναλλαγών της περιόδου κατά την οποία πραγματοποιούνται και αποδεικνύονται με κατάλληλα δικαιολογητικά.  Αυτό θα σας βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε την έκπτωση φόρου κατά τη φορολογική περίοδο.
2.Μεγιστοποίηση των εκπτώσεων: Θα πρέπει να επωφεληθείτε από όλες τις μειώσεις φόρου που έχετε στη διάθεσή σας ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης. Αυτό περιλαμβάνει  έξοδα γραφείου, έξοδα ταξιδιού  και φιλοξενίας υπό προϋποθέσεις, παροχές σε εργαζόμενους, αγορές εξοπλισμού, δαπάνες πράσινης μετάβασης κ.α. . Φροντίστε να συμβουλευτείτε έναν φοροτεχνικό για να βεβαιωθείτε ότι δεν χάνετε καμία σημαντική έκπτωση.
3. Επιλέξτε τη σωστή επιχειρηματική δομή: Η επιλογή της σωστής επιχειρηματικής δομής είναι ζωτικής σημασίας όσον αφορά τους φόρους. Για παράδειγμα, εάν είστε ατομική επιχείρηση, θα φορολογηθείτε διαφορετικά από ό,τι εάν είστε εταιρεία. Συμβουλευτείτε έναν φοροτεχνικό για να προσδιορίσετε την καλύτερη δομή για την επιχείρησή σας.
4.Προϋπολογίστε φόρους, ασφαλιστικές εισφορές και έξοδα : Ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των εκτιμώμενων φόρων. Φροντίστε να προϋπολογίσετε το ύψος των εκτιμώμενων αυτών εξόδων εκ των προτέρων για να είστε έτοιμοι για αυτές τις πληρωμές και να αποφύγετε κυρώσεις και τόκους.
5. Μείνετε ενημερωμένοι για τις αλλαγές της φορολογικής νομοθεσίας: Οι φορολογικοί νόμοι αλλάζουν συνεχώς και είναι σημαντικό να παραμένετε ενημερωμένοι για τυχόν αλλαγές που μπορεί να επηρεάσουν την επιχείρησή σας. Συμβουλευτείτε έναν φοροτεχνικό ή κάντε τη δική σας έρευνα για να μείνετε ενημερωμένοι.

Tags :

Επιχειρηματικότητα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *